Ach, laat de game ook maar gewoon offline. Ben nooit fan echt geweest van de ‘klassieke’ PVP focused MMO’s, maar de logica in deze MMO heb ik nooit gezien. De hele balans van de server draaide volledig op de aanwezige spelers, maar het gros (waaronder ik) haakte al direct weer af bij eerste paar PVP contacten. Of je kwam als solo al iets te snel groepen van 3-5 man tegen, er zat ook weinig ‘respect’ in de game dat je gewoon even je ding kan doen, nee gewoon neermeppen wanneer je iemand ziet. Om eerst een game in 2015 te backen met een est. 2016 vervolgens pas 3 jaar later neer te zetten, 2 jaar erop pas ‘live’ te laten gaan, in zo’n staat? Graphics zullen we persoonlijk zijn, maar ik kan diverse games uit 2015 noemen (of eerder) die mooier/beter ogen, zeker als het gaat om combat.

Meest vage blijft nog steeds hele businessmodel, kickstarter, naar betaalde game, naar premium (freemium was het niet, de game was zelfs met referal dacht nog 40 euro), daarna opeens de hele overname, waar al genoeg twijfel was, plus dan nog eens het hele VIP gebeuren (premium ding) waar je jaren vooruit kon kopen.. ik ben benieuwd of we hier volgend jaar nog een leuk scam verhaaltje over horen :P